2014. július 23., szerda

Egy „alternatív” estém



Egyik nap, „mentor” óvónőnk meghívott, hogy csütörtök este elmenjek velük bulizni. Azt mondta, hogy pár munkatárssal összejönnek egy bárba, ahol lesz karaoke is, ha van kedvem csatlakozzam hozzájuk. Természetesen nagyon örültem, elfogadtam a meghívást. Részletes leírást kaptam, hogy hova kell mennem, így odataláltam. Bár az óvónők szóvá tették, hogy milyen ügyes vagyok, nem tévedtem el, én nem csodálkoztam ezen, mivel már jártam a téren egy-kétszer, csak a bár létezéséről nem tudtam. Egyébként a Rynek Glowny (Főtér) mögötti kis térről van szó, ahogy a neve is mutatja Maly Rynek (Kistér).
Először a téren üldögéltünk és ittuk meg az első sörünket. Összesen 7-en jöttünk össze, ebből az egyik nőt nem ismertem, ő az egyik óvónő barátnője volt. Lengyelül társalogtak, így én csak figyeltem őket, és udvariasan mosolyogtam, mikor ők nevettek. J Viszont akik tudtak angolul, időnként kommentálták a beszélgetést, így megtudtam, hogy a Nimfomániás film szerintük „egy szemét”. Egy idő után aztán levonultunk a bárba, az Alternatywy-be. Elég meredek lépcsőkön mentünk le a föld alá, részegen nagyon nehéz lehet fel-le mászkálni raja. Ezt persze nem próbáltam ki, csak hallomásból tudom, és igenis elképzelhetőnek tartom, hogy meg kell küzdeni ittas állapotban a fokokkal. A klubban már tartott a karaoke, amire tulajdonképpen érkeztünk. A DJ pult mögött ültünk le, a képernyőt lehetett látni, már amikor éppen nem takarta ki senki. Elég hangosan szólt a zene, meg persze az éneklők hangja is, ezért itt már nem is igen volt alkalmam beszélgetni. Továbbra is figyeltem, hogyan eresztik ki az óvónők a gőzt a sörök és cigaretták társaságában. Ezen kívül, élveztem a zenét, volt egy-két jól ismert nemzetközi sláger is a sok lengyel nóta között. Aztán hamarosan a társaságunkból ketten kértek egy dalt és elénekelték, majd ahogy fogyott a pia, úgy nőtt a dalok száma is. Érdekes volt látni, ahogy az eddig felelősségteljesen viselkedő nők, most karaokéznak, énekelnek, felszabadultan nevetnek. Sajnos, amiket énekeltek nem ismertem, de lelkesen megtapsoltam őket. Egyszer pedig én is beálltam melléjük (mögéjük), mikor a Pocahontas ismert dalát énekelték (lengyelül).

Összességében egy vidám este volt, még a lengyel fiatalokkal is találkoztam a klubban; az egyikük kisagyára már hatással volt az alkohol, mikor elmentünk mi, ugyanis igen „lazán” mozgott, de egy kulturált hely volt, nem volt semmi rossz élményem. Sőt, nagyon tetszett, hogy egyszer mikor elment a kivetítőn a kép és hang sem volt, akkor a közönség elkezdte énekelni az egyik számot, majd miután megjavították a rendszert ismét lelkesen énekelt mindenki. Éjjel busszal mentünk haza, ám nekem későn szóltak az óvónők, hogy le kell szállnom, így gyalogolhattam egyet. Ám ezzel sem volt semmi baj, és még az esti Visztula fölött is járhattam. Másnap természetesen megint dolgozni mentem, de jó volt összemosolyogni azokkal, akikkel együtt töltöttem az estét. 

Baranek: ezt a számot énekelték:
https://www.youtube.com/watch?v=DqBuIaa2-_s

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése